fredag 9 april 2010

Fredagsöl

Eller snarare vin efter väl förrättat värv.

Sängar, bäddmadrasser, skrivbordsstolar, växter, spegel, kruka, kudde. Och en Seven-Up. Och ett otippat antal bekanta med något härjade fejs.

Sköna fredag. Nu Solsidan och så småningom Party Animals - missa inte, för vem kan motstå en så ljuv korsning av West Wing och In the Loop.

Och så lite sweet listening på det - Mumford & Sons vars konsert jag tyvärr missar både i Köpenhamn och Stockholm på grund av obegripligt vankelmod.

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Hur gick det på IKEA???

Här blev det fredagsrödvin, Talang och Solsidan. Nu ska jag surfa runt en stund innan jag knoppar in.

cruella sa...

Bloggblad: Effektivare har jag aldrig varit, åtminstone inte där. Tricket är att inte ha någon med sig, det är tydligt.

Jonas sa...

Jaha, det där var ju trevliga gossar som jag aldrig hört talas om tidigare (M&S alltså). Påminde lite om The Men They Couldn't Hang.

cruella sa...

Helt riktigt, Jonas, och så lite Waterboys fast slickare och mer marriageable;-)