tisdag 31 mars 2009

Kulturführer

Eftersom jag tycker att jag borde kunna blogga utan att hänga upp mig på listor har jag avstått från kulturfyran. Men jag inser att jag bara lurar mig själv. Och andra på konfekten, så here goes.

1. Vilken bok läser du just nu?

Jag läser Revolutionary Road som fått ligga till sig ett tag. Många instängda panikkänslor ger den upphov till. Kan man säga.

2. Vilken skiva lyssnar du på just nu eller lyssnar du mest på för tillfället?

Jag lyssnar tamigtusan inte på musik! Inte i skivform. Men det blir en hel del gitarrspel lajv och då är det Metallica, Bowie och Beatles. Mest.

3. Vad är det roligaste du ser fram emot den närmaste tiden?

Åååååh, jag ska få vara i fjällen en hel vecka med familjen - alldeles snart! (Och nyss var jag i Norge och åkte skidor utan familjen och det var förbaskat kul det med.)

4. Vilken blogg läser du helst, just nu?

Häsch, de gamla vanliga. Kolla min lista.

Inga kommentarer: