fredag 7 november 2008

Är detta jag?

Ikväll ska jag hit. Tips från coachen: Skicka en offertförfrågan till dem och säg sedan tack men nej tack. Då hamnar du i deras kundregister och får partyinbjudan. Jag går eventuellt dit som SJÖVRÖVARE. Erkänn att ni är avundsjuka.

Nästa helg ska jag på 40-årskalas här. Jag känner faktiskt födelsedagsbarnet. Samma kväll pågår andra neck-braking activities som jag missar.

Den 12 december ska jag på disputation. Och fest så klart. Egentligen vill jag vara sjörövare då med, men jag vet inte vad expertisen säger.

Det känns som om jag blivit bönhörd på något vis.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så skoj! *Himlar med ögonen och är inte ett dugg avundsjuk!"

Tycker absolut du ska sk*ta i etiketten och vara sjörövare på disputationen. Eller varför inte djävulens advokat?

Anonym sa...

Men du, vad kul, om du nu ville sånt! Disputationen vill jag gärna höra mer om, och finge jag gå med som handväska vore det extra roligt!

Du behöver månne inte nytt glitter att ha på? :D (Har varit på Syfestival och köpt väldigt väldigt lite, det är jag mallig över.)

Cecilia N sa...

Haha, jag tror jag anar vem den anonyme är ...

Fast jag blev ju nyfiken också på disputationen, men den var inte inbokad på deras kalendarium. Mysko. Nåja, bara huvudpersonerna är på plats så.

Ha det så väldans trevligt hela (långa) månaden! Skönt att du klurade ut hur du fått inbjudan så du verkligen går på "eget mandat".

Howdy Sailor sa...

Åh, vilken härlig slutspurt på året. Det ska vara fester då. Själv är jag inte bjuden på en enda än, men jag misströstar inte utan snor ihop ett eget partaj.

Anonym sa...

Men jösses vad du har att stå i ;)

Anonym sa...

Wohooo, vilken partypingla!

Cecilia N sa...

Men hur var det? Hur var det?

Kan ju inte bara störta dig kring och partymingla hur som helst utan att avlägga rapport, jue.

Anonym sa...

Hurvaredå? Väntar på rapport ...